Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

O nas

„SPRAW, BY CZŁOWIEK I JEGO JĘZYK BYŁY CI BLISKIE”

W XI Liceum Ogólnokształcącym z pasją realizujemy to motto.

Wyróżnia nas:

  • podejście do nauczania języków obcych. W myśl zasady: „Nauka nowego języka to nie tylko nauka innych słów określających te same rzeczy, to nowy sposób myślenia o różnych sprawach”* proponujemy naukę języka angielskiego i  francuskiego w formie dwujęzycznej i rozszerzonej - nasi absolwenci będą się legitymować biegłą znajomością tych języków na poziomach C1 i B2
  • wysoki poziom nauczania zarówno w klasach z rozszerzeniem z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych jak i humanistycznych, umożliwiających podjęcie studiów zgodnie z zainteresowaniami i planami zawodowymi, w szczególności na kierunkach medycznych, prawniczych, politechnicznych
  • kształcenie kluczowych kompetencji miękkich szczególnie pożądanych przez przyszłych pracodawców (m.in.: krytycznego myślenia, kompleksowego rozwiązywania problemów, współpracy z innymi, kreatywności, elastyczności)**
  • szczególna dbałość o samoocenę każdego ucznia poprzez uświadomienie mu jego zalet i talentów, umożliwienie wpływu na życie szkoły w ramach aktywności samorządu uczniowskiego, uczenie tolerancji i otwartości na poglądy innych, pomaganie w dokonywaniu trafnych  samodzielnych wyborów i  w realizowaniu indywidualnych pasji (tutoring***, koła zainteresowań, współpraca z partnerskimi szkołami za granicą, projekty międzynarodowe i inne)
  • zgrana, kompetentna i dbająca o własny rozwój kadra pedagogiczna, która szanuje i lubi swoich uczniów.
  •  *    Learning another language is not only learning different words for the same things, but learning another way to think about things. – Flora Lewis 
  • **  Kompetencje przyszłości wg Światowego Forum Ekonomicznego https://www.pulshr.pl/rekrutacja/te-kompetencje-beda-potrzebne-na-rynku-pracy-juz-za-trzy-lata,44049.html
  • *** tutoring - to metoda edukacji zindywidualizowanej, opierająca się na bezpośrednim spotkaniu tutora z uczniem. Jest to proces nakierowany na integralny rozwój podopiecznego, obejmujący wiedzę, umiejętności i postawy. Tutoring to metoda kształcenia i rozwijania osobowości ucznia, poprzez indywidualną relację z tutorem. https://www.portaloswiatowy.pl/organizacja-zajec-szkolnych/raport-specjalny-tutoring-nowa-filozofia-ksztalcenia-4369.html